Tarayıcınız Javascript Desteklemiyor! Reklam Engelleyici Neden Kullanılıyor | Zap Group Web Tasarım

Reklam Engelleyici Neden Kullanılıyor

Reklam Engelleyici Neden Kullanılıyor

Reklam Engelleyici Neden Kullanılıyor

İnternetin reklam odaklı işletme modeli, istenmeyen reklamları olan kullanıcıları rahatsız ediyor. Bu dikkat dağılmasından bıkan insanlar, gözatma deneyimlerinin kalitesini düzenlemek için reklam engelleyicileri kullanır.

Görsel Nesnelerden yapılan bir ankete göre :

  • Reklam engelleyicileri olan çoğu kişi bunları bir yıldan fazla bir süredir kullanmaktadır.
  • Reklam engelleyicileri en sık masaüstlerinde kullanılır

Görsel Nesnelerin araştırması, reklam engelleyici teknolojisinin giderek daha fazla teknoloji meraklısı bir nüfus arasında kaliteli bir çevrimiçi deneyim için çok önemli olduğunu göstermektedir.

İşletmeler, reklam engelleyicilerin web siteleri üzerindeki etkilerinin ve genel dijital pazarlama stratejilerinin farkında olmaları gerekir.

İnsanların neden reklam engelleyicileri kullandığını anlamak, işletmenizin hem kullanıcının web deneyimini desteklemek hem de reklam modelinizi sürdürmek için yapabileceklerine yardımcı olabilir.

Bunu öğrenmek için bu makaleyi kullanın:

  • Tüketiciler reklam engelleyicileri nasıl ve neden kullanıyor?
  • Reklam engelleyicilerin en yaygın olduğu yer
  • İnsanların engellemeyeceği reklamlar nasıl oluşturulur?

 

REKLAM ENGELLEYİCİLERİ, WEB KULLANIMI FİKSTÜRÜDÜR

AdBlockPlus’a göre , reklam engelleyicileri ilk kez 2003’te ortaya çıktı ve o zamandan beri kullanıcı dostu olarak büyüdü. Statista'ya göre, her üç bilgisayardan birinde, 2014'ten bu yana iki katına çıkmış en az bir tür reklam engelleyici bulunuyor.

Reklamları engelleme 15 yıl önce, reklamları engelleme ve flash içeriyordu. Ancak bugün, tarayıcı uzantıları flaş engellemenin temel teknolojisini geliştirdi ve güncelledi, bu da reklam engelleyicilerini her zamankinden daha erişilebilir hale getirdi.

İnternet tarayıcılarının çoğu, web sitelerinde izinsiz reklamları otomatik olarak engeller. Google Chrome’un Daha İyi Reklamlar Standart’ını uygulamak için gösterdiği son çabalar , tarayıcıların yıkıcı reklamları sınırlandırarak UX’lerini geliştirme girişimlerinin yüksek profilli bir örneğidir.

İşletmeler, özellikle reklam engelleme teknolojisi daha kullanıcı dostu ve erişilebilir hale geldikçe, reklam engelleme teknolojisinin tüketici talebinin artmasını bekleyebilir.

adblock

REKLAM ENGELLEYİCİLER MOBİL CİHAZLARDA FARKLI

Visual Objects anketine göre, insanların yalnızca% 28'i mobil bir cihazda bir reklam engelleyici kullanıyor.

Google Chrome gibi masaüstü tarayıcıları, kişilerin reklam engelleyicilerini tarayıcının içinde bir eklenti olarak yüklemelerine izin verir. Mobil kullanıcılar için böyle bir mekanizma mevcut değildir, bu yüzden insanlar bu teknolojiyi kendileri bulmak ve kurmak zorundadırlar.

Mobil kullanıcılar, reklamsız mobil deneyimi fikri kendilerine bile gelmeyebileceğinden, bu işlemi kendi başlarına yapmaya daha az eğilimlidir - kullanıcıların mobil cihazlarda geçirdikleri zamanın% 87'sinin uygulamalara harcandığını ve çoğu uygulamanın reklam engelleyicilerin çalışmasına izin verme.

Bu, işletmelerin mobil reklam yapma fırsatına sahip olduğunu gösteriyor.

Mobil kullanıcıları hedefleyerek reklam engelleyicileri atlamak isteyen işletmeler bunu dikkatli yapmalıdır. Google’ın Daha İyi Reklamlar Standardı, Chrome’un mobil tarayıcısına yayılmıştır; bu, müdahaleci reklamların mobil web kullanıcıları için engelleneceği anlamına gelir.

Reklamlar, mobil web kullanıcısı deneyimine daha zararlıdır. Yeni bir pencere açan, ekranın büyük paylarını alan veya otomatik oynatılan video veya ses içeren reklamlar, kullanıcıların içeriğe erişmelerini engellediklerinden mobilde daha sinir bozucu olmaktadır.

Örneğin, New York Times iPhone uygulamasındaki bu reklam, reklamların mobil UX’i nasıl engellediğini gösterir.

Reklam, ekran boyutunun neredeyse yarısını kaplar ve kullanıcıların görünmeden önce birkaç kez kaydırma yapmasını gerektirir.

İşletmeler reklam ücretlerini mobil uygulamalara yönlendirmek istiyorlarsa, geleneksel banner ve pop-up reklamlara alternatifler aramalıdırlar. Etkileyici pazarlama ve bağlı içerik gibi diğer yaklaşımlar daha az müdahalecidir ve sıklıkla tüketiciler için değer katar.

 

İNSANLAR KULLANICI DENEYİMLERİNİ KORUMAK İÇİN REKLAM ENGELLEYİCİLERİ KULLANIYOR

İnsanlar, çevrimiçi göz atma deneyimini azalttığı için reklamlardan hoşlanmıyorlar.

İnsanlar meşgul ve seçtikleri içeriğe doğrudan bir hat ararlar. Ancak, reklamların her zamankinden daha yaygın ve müdahaleci olduğu algılanıyor .

Reklamlar, hem site performansını yavaşlatan hem de kullanıcıları, ana içeriğe dikkat çeken gösterişli medyaya dağıtarak, kötü bir site UX’e yol açar.

Videolarını web sitelerine yerleştirmek isteyen işletmeler, videoların yalnızca kullanıcılar tıkladığında oynatılmasını sağlamak için web tasarımcılarıyla birlikte çalışmalıdır.

Reklam engelleme teknolojisi, insanların barışçıl ve ödüllendirici bir site deneyimi yaşamasını sağlamak için genellikle en kolay yoldur, bu nedenle sitenizdeki reklamların kitlenizle çakışmamasını sağlayın.

Yerleştirilen reklamlar, ziyaretçiyi rahatsız edici grafikler veya videolar ile rahatsız etmek yerine site düzenini ve tasarım öğelerini tamamlamalıdır.

reklam engelleyici

WEB TASARIMCILARI İŞLETMELERİN REKLAM ENGELLEYİCİLERİ GEZME

Tüketiciler, web'de gezinme deneyimleri üzerindeki kontrolünü yeniden kazanmak için reklam engelleyicilerini benimsemişlerdir.

Reklam engelleyicileri masaüstlerinde daha yaygındır, bu nedenle insanlar bu kanallardaki reklamları daha fazla kabul ettiği için şirketler mobil web veya uygulama içi reklamcılık ile başarı bulabilirler.

Buna karşılık, işletmeler ziyaretçilerinin reklamsız içerik tüketmek istediklerine saygı duymalı ve eşleşmeleri için bir web sitesi UX sunmalıdır.

En iyi web tasarımcılarının, reklam içeriğini pop-up'lardan, otomatik oynatma videolarından ve reklam engelleyici indirmelerine neden olan diğer izinsiz girişlerden bağımsız bir kullanıcı deneyimiyle entegre etmenin yaratıcı yollarını nasıl bulduğunu görmek için araştırma yapın .

Tüketiciler, genel kullanıcı deneyimlerini kendi şartlarında geliştirmek için reklam engelleyicilerini kullanır. İşletmelerin, alternatif reklamcılık stratejilerini keşfetme ve web sitelerini reklam yorgunluğu çeken kullanıcılar için optimize etme zamanı.