Tarayıcınız Javascript Desteklemiyor! İletişim Formu Nasıl Olmalıdır? | Zap Group Web Tasarım

İletişim Formu Nasıl Olmalıdır?

İletişim Formu Nasıl Olmalıdır?

İletişim Formu Nasıl Olmalıdır?

Web tasarımcıları ve geliştiricileri için iletişim formlarının uygulanması kolaydır, ancak web sitesi tasarımınız için en önemli işlevsellik parçalarından biridir . Müşteri adayları ve satışlar oluşturmak isteyen işletmeler için, kullanıcıları onlarla iletişim kurmaya teşvik etmek çoğu zaman en önemli hedeflerinden biridir.

Basitliklerine rağmen, dönüşüm oranlarını ve kullanımı takip etme yeteneğinizi büyük ölçüde etkileyecek olan iletişim formlarını uygularken dikkat etmeniz gereken çok şey var.

İletişim formunuzun sahip olması gereken en önemli özellikler aşağıdadır.

jquery

ZAMAN UYUMSUZ BİR FORM KULLANIN

Eşzamansız formlar, web sayfasını yeniden yüklemeden mesajınızı göndermek için bir sunucu tarafı işlevini tetiklemek için javascript (AJAX) kullanın.

Asenkron form kullanmanın faydalarından birkaçı:

  • Doğrulama - Doğrulama doğru şekilde yapılmışsa, form verileri komut dosyası üzerinden gönderilmeden önce tüm alanların doğru bir şekilde doldurulduğundan emin olunacaktır. Değilse, doğrulama iletileriniz her alanda görünecektir. Bu, gereksiz yere arka uçtaki işlemleri tetiklemeyerek sunucu kaynaklarını korur.
  • Verimlilik - Tamamen yeni bir sayfa yüklemek yerine, komut dosyası tamamlandığında, küçük bir veri paketi (genellikle JSON biçiminde) döndürür; bu işlem, kullanıcının işlemin başarılı olup olmadığını bildiren bir mesaj veya HTML içerir.
  • Kullanıcı Deneyimi - Kullanıcının yalnızca yeni bir sayfanın yüklenmesini beklemesine gerek kalmaz, aynı zamanda sizinle iletişim kurmak için kullandıkları sayfada kalır.

Formunuzun senkronize edilip edilmediğini kontrol etmenin kolay bir yolu, sayfayı formunuz gönderildiği şekilde görüntülemek. Gönderildikten sonra, yeni bir sayfa yüklenirse, formunuz eşzamansız değildir. Eşzamansız formlar genellikle aynı sayfa içeriğini korur ve tamamlandıktan sonra yalnızca form alanına bir mesaj yükler.

spam

SPAM FİLTRELEME

İstenmeyen e-postalar, istenmeyen posta önleme çabalarını atlamakta daha yaratıcı hale geldikçe, spam e-postaları giderek daha sorunlu hale geliyor. Bu sorunla baş etmek için birçok farklı yöntem denedim - captcha'lardan online olarak bulunan komut dosyalarına - karışık sonuçlarla.

Pek çok web sitesi Google’ın reCAPTCHA’sına güveniyor , bu da botları tespit etmek için iyi bir iş yapıyor, ancak aynı zamanda kullanıcılar tarafından “Ben bir robot değilim” onay kutusunu tıklatmak için ek bir adım gerektiriyor. Bu yazı itibariyle, yakında bu sorunu çözecek görünmez bir reCAPTCHA yayınlayacaklar. O zamana kadar, daha iyi bir kullanıcı deneyimi yaşamak istiyorsanız, diğer yöntemleri kullanmaya devam etmeliyiz.

En iyi sonuç bulduğum, daha az popüler olan iletişim formu çözümlerinden bazılarını kullanmak. Örneğin, seçim benim iletişim formu ikisi için kullanılabilir bir iletişim formu vardır Mükemmel Web, dan Joomla ve Wordpress . Yaygın olarak bilinmemekle birlikte, bu form çoğu web sitesi için tüm gereksinimlerimi karşılayan özelliklere sahiptir ve kullanıcıların herhangi bir ek adım atmalarını gerektirmeden, neredeyse tüm spam e-postalarımı iletişim formumdan filtreleyerek mükemmel bir anti-spam algılama özelliğine sahiptir.

google analytics

 

GOOGLE ANALYTİCS İLE KULLANICI ETKİNLİKLERİNİ İZLEYİN

Her ne kadar takip formunun kullanımı katma değer katmıyor gibi görünse de, form izlemenizin her zaman düzgün çalışıp çalışmadığını, hangi sayfaların size ulaşmakta kullanıldığını takip etmenin ve ziyaretçilerin aramalarınızı kullanıp kullanmadığını keşfetmek için etkinlik izlemenin çok etkili olduğunu düşünüyorum. Harekete geçmek.

Google Analytics’in, kullanıcı etkileşimi verilerini hesabınıza giriş yaptığınızda görüntülenebilecek ek mesajlarla saklamanıza olanak tanıyan kullanımı kolay bir etkinlik izleme özelliği vardır.

 

İZLEME FORMU HATALARI

Güvenlik, istenmeyen posta önleme ve diğer hizmetlerle entegrasyon için ek özellikler, iletişim formunuzu zamanla kullanma konusunda sorunlara neden olabilir. Bu nedenle, formun bir hata vermesi durumunda Google Analytics’e bir hata mesajı içeren bir etkinlik gönderirim. Kullanıcı etkileşimlerini takip ederken bunu yapmak kolaydır ve benim için ek bir rahatlık düzeyi ekler.

Tek bir cevapsız temas şirketiniz için kaybedilen iş anlamına geldiğinde, her önlem ekstra zaman değerindedir.

 

İZLEME BAŞARILI FORM GÖNDERİR

İletişim formu kullanılırken gelen kutunuzda e-postalar alsanız bile, hangi sayfaların kullanıldığını ve bu bilgilerin analitik panonuzda ne sıklıkta bulunduğunu izlemek ve gözden geçirmek daha kolaydır. Zaman içinde bu, kullanıcıları en çok hangi sayfalara dönüştüreceğini belirlemenize yardımcı olabilir ve müşterileriniz için en iyi olanı bulmak için farklı form varyasyonlarıyla oynamanıza izin verebilir.

 

 

DÖNÜŞÜM OLMAYANLARI TAKİP ETME

Bazı durumlarda, iletişim formları yalnızca bir harekete geçirme ifadesi tıklandıktan sonra ortaya çıkar ve ardından form bir kalıpta açılır veya açılır. Bu gibi durumlarda, bir kullanıcının formu neden kullanmadan açtığını belirlemek zor olabilir, ancak bu sıklıkla gerçekleşirse, form alanlarınızın bazılarını gözden geçirme veya form hakkında daha fazla bilgi verme zamanı gelebilir. Ne olursa olsun, bu kullanımı izlemiyorsanız, bunun ne sıklıkta olacağını asla bilemezsiniz!

 

GOOGLE ANALYTİCS İZLEMENİZE ETKİNLİK EKLEME

Eşzamansız javascript / AJAX kullanan bir üçüncü taraf iletişim formu çözümü kullanıyorsanız, Google Analytics izlemenin yerleşik olup olmadığı yararlıdır. Google Analytics etkinlikleri javascript kullanılarak gönderildiğinden, kullanılan kodun javascript’e eklenmesi gerekir. javascript, yalnızca bir olay işleyicisinin bir öğeye eklenmesine izin verdiğinden, iletişim formu yoluyla. Bu özelliği yoksa ve olayları izlemek istiyorsanız, farklı bir form çözümü aramak iyi bir fikir olabilir.

Eşzamansız javascipt kullanmayan bir form kullanıyorsanız, olayları göndermek için komut dosyası yalnızca kullanıcıların form tetiklendikten sonra gönderildiği sayfada çalıştırılabilir.

Google, etkinlik izleme komut dosyalarını buraya uygulamak için bazı belgeler sunar .

 

DOĞRU YERLEŞİMİ VE MESAJLAŞMAYI SEÇME

Hizmetleriniz veya ürün tekliflerinizle ilgili önemli sayfalarda, kullanıcıları size ulaşmaya teşvik eden bir iletişim formu da bulunmalıdır.

Bu sayfalarda en iyi yerleşim, en alta doğru olduğundan, hedef kitlenizin sizinle iletişim kurmaya karar vermeden önce içeriğinizi okuma şansı vardır.

Ek olarak, formunuzun yanındaki mesajlaşma içinde bir telefon numarası ve / veya e-posta adresi görüntülemek, kullanıcıların sizinle iletişim kurmak için birden çok yolunun bulunmasına yardımcı olur.

İletişim formunuzun etrafındaki içerik kısa olmalıdır - tek ihtiyacınız olan küçük bir paragraf. Arka plan görüntüleri ve form alanlarının etrafındaki bazı stiller, bu alanlara da dikkat çekmek için kullanılmalıdır.

 

DOĞRU İLETİŞİM FORMU ÇÖZÜMÜNÜ SEÇME

İdeal bir izleme formu için kriterleri inceledikten sonra mevcut kurulumunuz bu gereksinimleri karşılıyor mu?

Bazı kullanıcılar, nasıl göründüklerine bağlı olarak iletişim formlarını seçmek isteyebilir, ancak formu kendiniz tasarlama yeteneğiniz varsa, kararınızı önerilen özelliklere dayandırmak çok daha önemlidir.

Çevrimiçi olarak seçilebilecek pek çok seçenek vardır ve bunların çoğu ücretsiz olabilir. Ücretsiz bir ürünün kullanılması uygun olsa da, web sitenizin bu kadar önemli bir bileşeni için eksik olan bazı önemli özellikler varsa, özellikle de çoğu zamandan bu yana daha fazla yetenekleri olan bir form çözümü satın almanın maliyeti oldukça büyüktür. çok uygun.

Tercih ettiğiniz iletişim formunuz var mı ya da okuyucularımız için ek önerileriniz var mı? Eğer öyleyse, lütfen aşağıdaki yorumlardaki sesleri kapatınız!