Tarayıcınız Javascript Desteklemiyor! E-ticaret için Canlı Destek | Zap Group Web Tasarım

E-ticaret için Canlı Destek

E-ticaret için Canlı Destek

E-ticaret için Canlı Destek

E-ticaret web siteleri için, canlı sohbet desteği insan dokunuşunu ekler. Sizi, sitenizi kullanan kişilere anında, e-postaların yapamayacağı şekilde bağlar. İşte canlı sohbet desteği çevrimiçi perakendecilere fayda sağlayan favori yöntemlerimizden birkaçı.

İş dünyasında insan dokunuşuna hiç benzemiyor.

İnsanların her gün aynı kafeye gitmelerinin nedeni budur, çünkü barista ismini biliyor. Hatırlanması ve bir iş için önemli olduğumuzu hissetmek güzel. Bir anlamda, işle bir ilişki kurarız.

E-ticaret web siteleri için, canlı sohbet desteği insan dokunuşunu ekler. Sizi, sitenizi kullanan kişilere anında, e-postaların yapamayacağı şekilde bağlar. İşte canlı sohbet desteği çevrimiçi perakendecilere fayda sağlayan favori yöntemlerimizden birkaçı.

 

1. ARTAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

Bir e-posta yazıp bir yanıt almak için beklemeniz (saat kaç olabilir) olsaydı, bir ürün hakkında bir soru sormaktan rahatsız olur musunuz? Muhtemelen, yapmazsın. Günümüz piyasasında, müşteriler için hız önemlidir ve insanlar en iyi ihtimalle sabırsızdır.

Şu anda bir cevap almak mümkün ise, o zaman giderler. Canlı sohbet desteği size bunu sağlar. Müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak konuşup, gerçek zamanlı olarak sahip oldukları soruları yanıtlayabilirsiniz. Bu, sitenizde iyi deneyimleri olan memnun müşteriler için yapar. Ayrıca sizinle tekrar iş yapma olasılıkları daha yüksektir.

EMarketer tarafından yapılan son bir anket, insanların% 63'ünün canlı sohbet desteği olan bir web sitesine geri dönme ihtimalinin daha yüksek olduğunu gösterdi.

 

müşteri memnuniyeti

 

2. MÜŞTERİLERİNİZE EK VERİ TOPLAMA

Müşterilerinizin ne istediğini bilmenin önemli olduğunu söylemeye gerek yok. Canlı sohbet desteği, müşterilerin web sitesinde etkinlikleri hakkında ek veriler topladığından bu konuda yardımcı olur.

Bu veriler VOC veya Müşteri Verileri Sesi olarak bilinir. Ziyaretin süresini ve web sitesinin hangi bölümlerine eriştiğini ve ne kadar süre kullandıklarını içerir. Bu, web sitenizi müşteri tabanınıza hedeflemekte son derece yararlıdır. Sitenizin bir alanı özellikle web sitesinin ziyaretçileri arasında popülerse, o zaman işletmenizin güçlü noktalarından biridir. Diğer yandan, eğer veriler bir alanın popüler olmadığını gösteriyorsa, üzerinde çalışmak, geliştirmek ve iyileştirmek mümkündür.

 

3. MÜŞTERİ GERİBİLDİRİM TOPLAMA

Herhangi bir iş için müşteri geri bildirimi çok önemlidir, ancak çevrimiçi olarak toplanması zor olabilir. Pek çok kişi, telefonda bile olsa e-postayla anket doldurmaz. Aslında ne kadar uzun olursa olsun, sıkıcı geliyor. Sitenizdeki canlı sohbet desteği sayesinde, bu önemli geri bildirimi almak daha kolaydır. Bir sohbet davetiyesi veya bir animasyon müşteriyle dostane bir sohbet açabilir.

Canlı sohbet, müşterilerden yanıt almanın daha etkili bir yoludur. Bir müşteri hizmetleri temsilcisi aynı anda birkaç sohbet yapabilir. Bu, canlı sohbet desteğinin daha verimli ve kullanımı daha ucuz olduğu anlamına gelir.

 

4. MÜŞTERİLERİNİZLE BİR BAĞLANTI KURMA

Müşterilerinizle bağlantı kurmak iş dünyasında başarı için önemlidir. Mantıklı. Tanıdığımız ve güvendiğimiz insanlardan bir şeyler satın almaktan hoşlanıyoruz. E-ticarette, tekrarlayan müşterilerle bile bu bağları oluşturmak zor olabilir.

Canlı sohbet desteğinin bir avantajı, doğrudan müşterilerinizle konuşmanıza izin vermesidir. İlk müşterileri ise, iletişim bilgilerini isteyebilirsiniz. Sizden ilk defa satın almasalar bile, işinizle ilgili güncel tutulacaklar.

Aynı zamanda tekrarlanan müşteriler için de iyidir. Konuşma onlara ve onların özel ihtiyaçlarına göre kişiselleştirilebilir. Mükemmel müşteri hizmeti, insanları geri dönmeye teşvik edecektir. Bu şekilde işinizle bir bağ kurabilirler. Yalnızca canlı sohbet desteğine sahip olmak, web sitenize olan güveni artıracaktır. ATG'nin Global Tüketici Trendleri üzerine yaptığı bir çalışma bunu gösteriyor. Sadece "canlı sohbet" düğmesine sahip olmak, insanların büyük bir çoğunluğu, ihtiyaç duymaları halinde yardım alabileceklerinden emin olmalarını sağlar.

artan satış

5. ARTAN SATIŞ VE DÖNÜŞÜMLER

Canlı sohbet desteği ile büyük bir avantajı, web sitenizdeki satış ve dönüşüm sayısını artırmasıdır.

Subiz'e göre, bir web sitesi canlı sohbet desteği kurduktan sonra dönüşümlerinin% 25 arttığını gördü. Bunun için birkaç sebep var. Canlı sohbet desteğinin toplandığı bilgiler sayesinde, sohbet müşteriye göre uyarlanabilir. Buna dayanarak, hangi teklifleri veya ek ürünleri teklif edeceğine karar verebilirsiniz.

Canlı sohbet desteği, insanların bir web sitesine duyduğu güveni artırdığı için tekrar para harcaması daha olasıdır. Bir anlamda, canlı sohbet desteği, dijital mağazanız için bir satış asistanına sahip olmak gibidir. Satışlarda ve dönüşümlerde canlı sohbet desteğinin sağlanmasının faydası dikkat çekicidir. EMarketer tarafından yayınlanan bir raporda, canlı sohbeti kullanırken çevrimiçi işletmelerden% 35 daha fazla insanın satın aldığı bulundu.

E-ticaret web siteleri için canlı sohbet desteğine sahip olmanın pek çok avantajı vardır. Eklediği etkileşimli öğe, sitedeki satış sayısını yükseltir. Çevrimiçi işletmelerin müşterileriyle daha derin bağlantılar kurmasını sağlar ve onlardan geri bildirim toplar. Müşteriler ayrıca canlı sohbet desteği olan web sitelerini kullandıktan sonra daha memnun.

Bunlar canlı sohbet desteğinin faydalarından sadece birkaçı. Neden bir şans vermiyorsun ve senin için neler yapabileceğini gördün mü?